1. December favoriter

0kommentarer

Har tänk att köra "månads favoriter" när varje månad är slut. Så har kommer mitt första inlägg på bloggen!


1; Min första favorit gör denna månad är "Vanilla body mist" från body shop. Den luktar helt underbart och lukten sitter kvar hela dagen! (Har inte sett den i affären än, men jag fick den i min body shop jul kalender)

2; "I love... Coconut and cream hand lotion" har varit en stor favorit denna månad. Använder den jämt och man får så sjukt lena händer av den! (Kicks 69:-)

3; "Miracle skin perfection" från Garnier (bb-cream). Den täcker väldigt bra och känns jätte lätt på huden. Den åter fuktar super på vintern och är mycket lättare än foundation! (119:- på Åhléns)

4; "Roll on anti-dark circles" från Garnier. Har använt denna varje dag nästan i ett år och den är nog min största favorit av alla smink produkter! Täcker mina mörka ringar hur bra som helst. (Ca 129:- på Åhléns)

5; "Super volume mascara" från body shop. Klumpar inte ihop sig alls och det blir perfekta ögonfransar om man böjer dem innan. (145:- på the body shop)

Hoppas ni gillar sånna här inlägg, kommentera gärna vad ni tycker!

 

Kommentera

Publiceras ej